Aina huomaamaton toimitus

 

Ilmainen toimitus yli 59 € ostoksiin, nouto 0 €

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 30.8.2022 alkaen.

Verkkokauppa

Lempikauppa
PL 85
33201 Tampere

0451438221 ark. 10-18
info@lempikauppa.fi
www.lempikauppa.fi
0825335-2

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Huom! Voit tilata rekisteröitymättä, mutta jos haluat 10% kerta-alennuksen tilauksestasi, saat sen rekisteröitymällä ja tilaamalla uutiskirjeen.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Paytrail Oyj

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj,
y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Paytrail maksupalvelulla voit maksaa ostoksesi kaikilla yleisillä maksutavoilla
Verkkopankkimaksulla (Aktia, Danskebank, Handelsbank. Nordea, Oma Säästöpankki,Osuuspankki, POP-pankki. Säästöpankki, S-pankki ja Ålandsbank),
Pankki- ja luottokorteilla (Visa,Mastercard ja American Express) ja
Mobiilimaksulla(Mobilebay ja Apple Pay)


Osta miten haluat Klarnalla.

Maksa heti

Osta mitä rakastat ja nauti. Kortti ja verkkopankkimaksut ilmestyvät muiden maksutapojen tavoin Klarna-sovellukseen, jolloin pysyt aina kärryillä kuluistasi.

Maksa myöhemmin. Tee tilaus tänään ja maksa tuote vasta, kun olet vastaanottanut sen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen.

Klarnalla saat 30 päivää kulutonta ja korotonta maksuaikaa. Maksuaika alkaa tilauksen lähettämisestä. Tämä tarkoittaa, että vastaanotat tuotteen ennen kuin sinun tarvitsee maksaa sitä. Voit myös kaikessa rauhassa kokeilla tuotetta ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli jostain syystä haluat palauttaa tuotteen sinun ei tarvitse odotella rahojen palautumista tilillesi.

Lasku lähetetään tilauksesi mukana. Se ilmestyy myös Klarna-sovellukseen, jossa saat muistutuksia eräpäivästä ja maksat laskusi helposti. Mikäli haluat, voit myös torkuttaa maksusi, eli siirtää laskusi eräpäivää. Tästä palvelusta perimme pienen maksun.

Pilko maksu eriin.

Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut jopa 36 kuukauden ajalle. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.

Klarnan erämaksu ei vaadi monimutkaista rekisteröintiä tai erillistä luottohakemusta. Teemme luottopäätöksen heti kassalla syöttämiesi tietojen perusteella. Mikäli sinulle myönnetään mahdollisuus erämaksuun voit valita sinulle sopivimman erämaksusuunnitelman, jonka ehdot ja kulut esitetään sinulle heti kassalla. Erämaksuillamme on aina kiinteät eräpäivät. Klarna-sovelluksessa näet aina seuraavan eräpäiväsi ja saat muistutuksia näistä.

Lue luottoehtomme täällä.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Lempikauppa
PL 85
33201 Tampere

0451438221 ark. 10-18
info@lempikauppa.fi
www.lempikauppa.fi
0825335-2

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme ilmaiseksi yli 59 € tilauksen noutopisteisiin. Rahtivapausraja ei siis koske Postin kotiinkuljetusta eikä Wolt-palvelua.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimitustavat:

  • Nouto Tampereen toimipisteestä ilmainen (kts. lisäohje alempaa)
  • Wolt Tampere 9,90 (ma-to, su 11-22, pe-la 11-22). Tämä toim.tapa näkyy vain sallituille postinroille.
  • Posti Smartpost- & Pakettiautomaatti 6,90
  • Posti Noutopiste 6,90
  • PostNord Noutopiste/ Pakettiautomaatti 6,90
  • Posti Kotiinkuljetus 9,90

Mikäli haluat noutaa pakettisi Tampereen keskustan toimipisteestä, ole hyvä ja toimi seuraavasti: 
Tee tilaus ja maksa se normaalisti verkkokaupassa; valitse toimitustavaksi nouto.
Tämän jälkeen ota yhteyttä asiakaspalveluun, puh. 0451438221 (ark. klo 10-18), jotta voit sopia noutoajasta. Huom! Toimipisteessä EI ole suoramyyntiä, vaan ostot suoritetaan verkkokaupassa. Varauduthan myös todistamaan henkilöllisyytesi, jos sinulla ei ole esittää tilausnumeroa.

Toimitusaika

Arkisin ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähetetään vielä samana päivänä. Yleisimmät toimitusajat Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruutukseen on oikeutettu avaamattomissa pakkauksissa olevat tuotteet. Kuluttajansuojalain 6. luvun 16§ mukaan peruutusoikeutta ei ole, jos intiimi-/ hygieniatuotteen sinetöinti/suojamuovi on poistettu/rikottu, tai jos myyntipakkaus on rikkoutunut. Tämän lisäksi kondomeilla sekä kotitesteillä ei ole palautusoikeutta. Peruutus/palautus/vaihto onnistuu, jos se täyttää yllä mainitut peruutusehdot.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Huom. Jos paketti noutamatta: älä nouda pakettia noutopisteestä tai pakettiautomaatista. Jos toimitustapana on kotiinkuljetus, kieltäydy vastaanottamasta pakettia. Näillä toimenpiteillä paketti palautuu takaisin lähettäjälle. Muista kuitenkin kaikissa tapauksissa aina ensin yhteys asiakaspalveluun.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Tilaa uutiskirjeemme!

Tilaa uutiskirje - saat -10% ensimmäisestä ostoksestasi!

Haku


Suosituimmat haut

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit